Jump to content

DrakeHaze.

Diamond VIP
  • Content Count

    2108
  • Joined

  • Last visited

Status Updates posted by DrakeHaze.

  1. voidal magic sucks because you tried balancing it like an mmo lmao

  2. its ok i heard another war is brewing

  3. good fight, see you next warclaim

  4. the musin bit the power cable to my modem!

  5. what are the musin skins lookin like?

    1. cappor

      cappor

      they're pretty good 

      Screenshot_8.png.c4727b86350eb03d511584fd417d249a.pngScreenshot_9.png

  6. did the skaven dlc come out yet?

    1. MonkeNotic

      MonkeNotic

      Just dropped, we in Urguan

  7. only child personas are permitted at this warclaim btw

  8. My child persona is taking part in the war, don't kill me or I'm posting about it.

    1. biggestdon
    2. altiar1011

      altiar1011

      Can I kill you even if I'm not Orenian, Dwarven or Norlandic?

    3. 𝕾𝖙𝖆𝖗𝖌𝖚𝖘𝖍
  9. Is it powergaming for child characters to wear armor/weapons and take part in pvp?

    1. Show previous comments  1 more
    2. altiar1011

      altiar1011

      People can pvp default ghosts despite having no aurum on them, and that isn't considered powergaming despite them literally not being able to hurt the ghost IRPly.

       

      If you attack a child persona and they call pvp default, that's your own fault. As they say, armor up and status up, my boy. 

       

      My official answer is nope, deal with the mechanics. 

    3. Aengoth

      Aengoth

      they are trained by halfling guerilla soldiers

    4. rukio

      rukio

      Astrid Mournstone was simply built different. 

  10. every act of reprisal............

  11. self-martyr

  12. post warclaim as a response pls @Noobli

    1. Nooblius

      Nooblius

      as soon as i see that documentation

  13. post warclaim next pls

    1. Laeonathan

      Laeonathan

      gimme mountains roooaaar

  14. why is crumena infertile?

    1. Show previous comments  6 more
    2. Zarsies

      Zarsies

      8 IRL years of CBT at the hands of Kai and myself.

    3. Xx_BloodStalk_xX

      Xx_BloodStalk_xX

      when you stare into the abyss the abyss stares back (and takes your nuts)

    4. DrakeHaze.

      DrakeHaze.

      thank you, it all makes sense now

  15. Petty theft update is a step in the right direction for more fluid crim roleplay, good job

    1. DrakeHaze.

      DrakeHaze.

      The next step is lowering the price of lockpicks/boltcutters 

    2. ImCookiie

      ImCookiie

      Thanks! That's the plan. But I gotta convince Hiebe first...

    3. NotEvilAtAll

      NotEvilAtAll

      Wait does Hiebe not want more crime RP or something

  16. welcome back

  17. Just a reminder to players, you have more control over new player experience than you realize. Put in the extra effort if you want to.

    1. Unwillingly

      Unwillingly

      based as ****

    2. Urahra

      Urahra

      it's not the players' job to increase the server's new player retention. it is staff's job.

       

      managing and encouraging server activity and new player retention is not my responsibility as an ordinary player and I should not be expected to do that. is it nice if I do it? yes. am I nice to newbies? of course I am. should it be required of me? no.

       

      instead, it should be required of the people who choose to volunteer their time as staff members since they specifically applied and signed up to do it. 

    3. Cobbler

      Cobbler

      11 hours ago, Urahra said:

      it's not the players' job to increase the server's new player retention. it is staff's job.

       

      managing and encouraging server activity and new player retention is not my responsibility as an ordinary player and I should not be expected to do that. is it nice if I do it? yes. am I nice to newbies? of course I am. should it be required of me? no.

       

      instead, it should be required of the people who choose to volunteer their time as staff members since they specifically applied and signed up to do it. 

      Don’t believe that Drake ever said it was your responsibility lol. Just was saying that you can play a big part in it. While I agree with you that staff should play a driving factor in new player activity, I’d say that the players also play a driving factor in it as well, ie Nation heads and settlement groups.

  18. @HeeroCan I have the bahr bow back, thanks

    1. Heero

      Heero

      Done and done. Say no more fam

  19. will new arrow buffs shakeup the 1.9 pvp tier list? thoughts?

  20. How much mina can a nation leader take from their nation when they leave?

    1. Heero

      Heero

      Ten percent of their holding

       

      "A leadership figure may not steal more than 10% of any type of item from the nation’s storage and treasury when they leave. Moderator supervision is required for when this occurs."

       

      Region rules > Rule #4

  21. yall on one, locked up too long u crave drama. take a walk, get some sun.

    1. ErikAzog

      ErikAzog

      Up to no good, huh. Too much time on their hands.

    2. Nug

      Nug

      what even happened omg

  22. omg look at all the cute paladins!!

    1. Evonpire

      Evonpire

      i ******* hate paladins

  23. dont believe everything u see on the internet, we in a simulation anyway

    1. Omithiel

      Omithiel

      Damn, yeah I stay away from that 5G, and that flouride tap water

    2. Unwillingly

      Unwillingly

      only a simulation would say that

×
×
  • Create New...