Jump to content

Jarkarll

Member
  • Content Count

    1,036
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

314 Incredible

About Jarkarll

  • Rank
    Forn Kaldr!
  • Birthday 02/15/1994

Contact Methods

  • Minecraft Username
    denboy444
  • Skype
    jarkarll

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    La Gran Junta de Galicia

Character Profile

  • Character Name
    Bran Volsung

Recent Profile Visitors

18,077 profile views
  1. What is love

    1. Show previous comments  3 more
    2. Ethan the epic

      Ethan the epic

      Don't hurt me, no more

    3. Jarkarll

      Jarkarll

      We get ahead, yup, she give me head, damn right

      you know it ain't right if she ain't by my side

    4. Ducklingator

      Ducklingator

      Skittles are love

       

       

      skittles are life

  2. Join CMUNION M&B server rn for peasant wars! Game Mode is Battle

  3. Hey, saw you active. I wanted to genuinely apologize for Asulon, man. I was a spiteful prick, and intentionally OOCly harassed you and the Volsung into leaving me and me inactive little island alone. Not sure if you remember, but since I saw you post on ski_kings status, I felt comepelled to apologize. So yeah.

  4. Coming up, how the White Rose did it.

    1. Show previous comments  5 more
    2. Galendar
    3. Jarkarll

      Jarkarll

      You're actually autistic, UrTrollingBuddy

    4. Free The Hobbits

      Free The Hobbits

      Don't say that. It's awful to call someone autistic especially when you live next to someone who has it

  5. ChumpChump. Has it been done?

    1. ChumpChump

      ChumpChump

      dam son i aint a genie hold your horses

    2. Jarkarll

      Jarkarll

      I'm rubbing my lamp.

  6. I've deduced Riolan is from Brisbane. Explains why he's survived for so long.

  7. Skyyobee you better be on in three hours

    1. ski_king3

      ski_king3

      Oui oui oui, she best

    2. SkyyoBee

      SkyyoBee

      1am is so early :(

  8. Gabe Newell, now the worlds richest man.

    1. gingernut97

      gingernut97

      He was already rich. Rich with the love and adoration of his fans.

  9. If anyone else shall be leaving, just leave lol. The whole leaving post is frivolous at best.

    1. V0idsoldier

      V0idsoldier

      Jarkarll for Forum Mod!

    2. Mini Mordie - Mafia

      Mini Mordie - Mafia

      No. I like the leaving post. Makes me happy. HAW HAW HAW!

    3. Jarkarll

      Jarkarll

      Ok, Mordie.

  10. Popularity contests.

    1. Show previous comments  10 more
    2. Jarkarll

      Jarkarll

      I haven't lost a thing. 8) But you have.

    3. Volutional

      Volutional

      Still ain't The Red Keep guise.

    4. Esterlen

      Esterlen

      I feel you brother

  11. I have the dead body.

×
×
  • Create New...